מוזיקאי – דיג׳יי ומפיקת מוזיקה אלקטרונית.

“התחלתי ליצור מוזיקה אלקטרונית מתוך צורך שבער בי בתור בליינית,

את הדרך התחלתי עוד בגיל 13 ומשם זה המשיך למועדונים הגדולים של תל אביב.

שותף בעלים במונדו 2000 ורזידנט במועדוני האנדרגראוד של תל אביב ”.

 

עקבו אחרי אוראל אוחיון ברשתות